Stoklasa: Manikúra & Náušnice

Krásný čtvrtek všem!
Ráda bych vám představila poslední dva kousky, které mi přišly ze spolupráce se Stoklasou. Moc děkuji slečně/paní Dominice, se kterou celou dobu probíhala domluva mojí spolupráce s tímto e-shopem. Opět jsem si mohla vybrat jakékoliv produkty. A tak jsem zvolila náušnice s peříčky a manikúru, která se mi bude hodit hlavně teď na cesty.

http://stoklasa.cz/


Začnu tedy touto manikúrou. Jak už bylo zmíněno, vybrala jsem si ji, protože ji budu potřebovat na cesty. Nejvíce se mi líbila tato šedomodrá varianta, ale na e-shopu jich najdete mnohem víc. Tato manikúra obsahuje: nehtové nůžky, pilník, pinzetu, odstraňovač nehtové kůžičky, nástroj na zatlačení nehtové kůžičky a 3 kusy nehtových kleští. Já bych ale osobně uvítala možná ještě jedny nůžtičky. Jinak jsem ale spokojená, pracuje se s ní pěkně a věřím, že mi to vystačí.


Z druhé věci mám samozřejmě taky velkou radost, snad ještě větší. Ale to jenom proto, že náušnice jsou prostě vidět častěji, když je mám na sobě a sklízím za ně pochvaly. Své peříčkové jsem už stačila zničit, takže jsem si je alespoň trošku nahradila. A vzala jsem si modré, protože tak nějak ke mě nejvíce jdou, nebo si to alespoň myslím. Na e-shopu je ale samozřejmě zase několik variant. A líbí se mi všechny, to přiznávám.


Tak co na tyto výrobky říkáte? Já jsem z nich nadšená :)

Štítky: , ,