Švýcarsko, Malajsie, Nový Zéland || Postcrossing #4

Je to už zhruba měsíc, co jsem publikovala článek o pohledech, které mi přišly. Teď sice už doma nejsem, ale zatím poslední dva postcrossingové články jsem pro vás připravila ještě tam.


První pohled, který vám dnes ukážu, je ze Švýcarska. Na rovinu přiznávám, že jsem z něj byla dost zklamaná. Ten, kdo mi pohled posílal, si vůbec nedal práci s tím, aby se podíval na můj profil, kde mám napsáno, že mluvím pouze česky a anglicky. Pohled mi totiž přišel ve franzouzštině.


Druhý a zároveň asi i největší pohled z celé mé sbírky, přišel z Malajsie. Měla jsem z něj obrovskou radost, protože mi konečně přišlo něco z opravdu velké vzdálenosti. Od odesílatele jsem se dozvěděla, že jeho úřední jazyk je čínština a že v Malajsii vám budou dělat dost často společnost tyto krásné opičky.


Třetí pohled z dnešního článku je od Sabine, která žije na Novém Zélandě. Další z míst, které bych ráda někdy navštívila.


Čtvrtý pohled přišel z Rigy, hlavního města Lotyšska. Je od Natalie, učitelky ruštiny na základní škole.


A poslední pohled je zase po nějaké době z Ruska :)


Který pohled se vám dnes líbil nejvíc? :)

Štítky: ,