Catrice Prime and fine báze pod oční stíny - recenze

Nevím jak je to možné, ale poslední dobou mi přestala fungovat moje oblíbená báze pod oční stíny od Essence. První balení bylo úplně v pořádku, druhé ale vůbec. Možná výrobci změnili složení, kdo ví. Každopádně jsem se musela poohlédnout po jiné. Kamarádka mi doporučila tuto od Catrice, tak si ji pojďme společně představit.


Začnu asi hned balením. Je krásné, matné, pěkně hranaté, zkrátka a dobře, je elegantní. Opravdu jsem moc spokojená. Další co mě hned zajímalo byla vůně produktu - ta je neutrální, až lehce vonící, takže s vůní jsem také spokojena.


Jak můžete vidět, báze se nanáší tímto aplikátorkem, podobný můžeme najít např. u lesků na rty, matných rtěnek apod. Jsem moc ráda, že je řešena báze a její balení takto, protože nanášet bázi pod stíny prsty je pěkná otrava. Měla jsem takovou od Avon, ale jinak ji můžu taky doporučit, protože byla opravdu skvělá a na stíny byla naprostý držák.

A jak je na tom tato báze s výdrží? Skvěle. Stíny drží jak přikované. Až teda na jedny, ale ty mi nedržely ani s už zmíněnou bází od Essence, takže je možné, že to je i těmi stíny. Jinak udrží naprosto všechno. Báze se krásně roztírá, za pár vteřin není už co řešit. Barva báze se samozřejmě přizpůsobí vašemu očnímu víčku.


Nevím, co ještě víc o bázi pod oční stíny napsat, ale pokud máte jakékoliv otázky, ráda je v komentářích zodpovím. Zatím se mějte krásně, budu se těšit u dalšího článku :)

Štítky: , ,