Lucy's Chart - Září 2016

Krásný den všem!
Je to už téměř měsíc, co jsem v Anglii a za tu dobu se odehrálo tolik neuvěřitelných věcí, že by mi na to ani tento článek nestačil. Kdo ale nechce číst jenom pár bodů, může se podívat na můj druhý blog, který píšeme společně s kamarádkou, se kterou jsme tady přijely.

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Těžko bych hledala jeden nejoblíbenější a jeden nejzajímavější moment tohoto měsíce. Určitě tady ale patří moment, kdy jsme přiletěly do Anglie, moment, kdy jsme opustily naši host family a přestěhovaly se do Londýna, nebo moment, kdy mě kamarádka vzala s jejími přáteli do pěti hvězdičkové restaurace (kde momentálně i pracuji) a moment, kdy jsme se byly podívat do Camden Town.
A málem bych zapomněla! 15. září jsem se dozvěděla, že Tokio hotel přijedou v dubnu do Prahy, takže je uvidím už po třetí! To byl taky silný moment, protože jsme s kamarádkou u které bydlím, začaly málem skákat radostí.

2. Nejoblíbenější písnička
Neměla jsem absolutně možnost poslední dobou něco poslouchat. Ale nové album od Justina se mi vážně líbí, i jeho další nové songy. A proto, že kamarádka u které momentálně bydlím, neposlouchá poslední dobou skoro nic jiného, tak nemůžu jinak.


3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Nesleduji ani tolik teď youtubery, takže tentokrát vám nedoporučím asi žádné. Ale chceme příští měsíc jít na Dívku ve vlaku a začnou Upíří deníky, takže je pravděpodobné, co se v této kategorii příště objeví.

4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Že jsem se alespoň trochu anglicky rozmluvila a že lidem konečně poslední dobou i rozumím. Řeknete si, že je to nic, když se ve škole angličtinu učíte přes 10 let, ale pak přijedete a zjistíte, že mluví úplně jinak, než jste si mysleli. A stejně si myslím, že mi v tomhle nejvíc pomohlo sledování filmů, seriálů a zahraničních youtuberů.

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Už mi moji Victorku krade i kámoška :/ :D 



6. Propadák měsíce
Tento měsíc tady žádný nemám, protože jsem skoro nic nekoupila. Proto ani tento měsíc jsem nevydala nakupovací článek.


7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Paletka, kterou teprve v nějakém článku uvidíte. Je od polské značky Wibo a určitě uhádnete, kterou paletkou je inspirovaná.


 8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Asi fotka z Tonbridge. Tohle je místní univerzita. Skoro jako z Harryho Pottera, nemyslíte?


9. Co mě čeká a nemine v měsíci září? 9. Co mě čeká a nemine v měsíci říjnu?
To se uvidí, zatím vidím jenom práci a práci, ale je mi jasné, že v Londýně budu mít daleko víc zážitků :)

A jak jste se měli v měsíci září vy? :) 

Štítky: , , ,