SOCIAL MEDIA

středa 14. prosince 2016

Nejoblíbenější vánoční rtěnky

Krásný den všem!
V dnešním článku vám ukážu mé oblíbené Vánoční rtěnky, respektive rtěnky, jejichž červená barva přímo křičí slovo "Christmas".


Jako prvním vám představím tuto rtěnku od Rimmel London, která vznikla ve spolupráci s Kate Moss. Určitě pro vás není překvapením, protože tyto rtěnky mám opravdu ráda a na blogu jsem to nejednou zmínila. Tato červená řada je matná a najdete v ní všechny odstíny červené nebo třeba růžové. Na Vánoce se podle mě nejvíce hodí tato v odstínu 110.


Druhá rtěnka a zároveň obrovský držák je tato od LASplash Cosmetics. Mám ji v odstínu 03 Poppy Red a dostala jsem ji snad v nějakém ještě Lady Boxu. Drží opravdu krásně a je to taková neutrální pravá červená. Ani moc světlá, ani moc tmavá, ani s kapičkou jiné barvy. A přesně pod takovou červenou si představuji typické vánoční barvy v Anglii. Co myslíte?


No a kterým barvám dáváte na Vánoce přednost vy? Jaká je za vás ta pravá vánoční červená? :)

6 komentářů :

  1. Já mám taky na Vánoce nejradši červené nebo vínové rtěnky. Podle mého to k tomu prostě patří. Ty tvé jsem nezkoušela. Já mám jendu od Alvedere a Elfu a jsou super. :)

    Dnes začínám sérií vánočních článků, tak se podívej - samozřejmě pokud budeš chtít. :D Hezké Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě na Vánoce rozhodně červěná. :) Krásný článek!
    Na mém blogu probíhá giweavay
    http://www.be-yourself.cz/2016/12/giweavay-1.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moje Vánoční rtěnka je L'Oréal Blake's Pure Red - z tý jejich Color Riche řady, což je podle mě ta pravá Vánoční červená :) Jinak ale nepohrdnu i rudýma rtěnkama, které mám prostě vždycky nejradši pro jakoukoliv příležitost.

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odstín od Rimmel mám také! Druhá vypadá velmi dobře!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)