Lucy's Chart - Prosinec 2016

Ahoj všichni!
Vítám vás u prvního článku v roce 2017 :) Ano, je trošku depresivní, že Vánoce a Silvestr jsou už za námi, ale věřím, že i v tomto roce nás čeká spousta krásných zážitků. Přeji vám, ať je pro vás rok 2017 úspěšný ve všech směrech, ať už v lásce, práci, škole nebo blogování. Teď už se ale pustím do samotného článku.

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
To byla určitě má oslava narozenin, o které jste si už mohli přečíst článek. Nejlepší na tom bylo, že to bylo překvapení, takže jsem o žádné oslavě neměla ani tušení.

2. Nejoblíbenější písnička
Ty vám představím rovnou dvě. První je Chantaje od Shakira, druhá Sexual od Neiked.

 

3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Byly Vánoce, takže co myslíte? Samozřejmě, že Sám doma :). Bez Kevina to prostě nejsou Vánoce, ať už jsem v Česku nebo v Anglii.


4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Je pravda, že v prosinci jsem udělala pár pitomostí, ale nelituju žádné a žádného mého rozhodnutí. Je to alespoň další zkušenost do budoucna. A pokud jsem v té době byla happy a přála jsem si to tak, tak toho nelituji dvojnásob.

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Moje rtěnka od Essence v odstínu 09. Bohužel jsem ji zapomněla vyfotit, ale jedná se o krásnou malinovou barvu.


6. Propadák měsíce
Nic zajímavého, co by stálo za zmínku, jsem nejspíše neobjevila.

7. Koupená věc, ze které mám největší radost
V prosinci téměř nikdy nenakupuju pro sebe, ale pro své blízké, protože přece jenom jsou Vánoce :)

8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit 
Můj narozeninový dort :)


9.  Co mě čeká a nemine v měsíci lednu?
Do Londýna se stěhuje další kamarádka z Česka, tak doufám, že bude leden plný nových zážitků :)


A jaký byl váš poslední měsíc roku 2016? :)

Štítky: ,