Lucy's Chart - Březen 2017

Krásný den všem!
Opět se setkáváme u Lucy's Chart, kterou pro vás tentokrát píšu už podruhé. Je opravdu nemilé, když se vám celý článek neuloží a smaže se #BloggerProblems :D

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
12. březen 2017. Koncert mé nejoblíbenější kapely Tokio Hotel v londýnském klubu KOKO. Jako správná fanynka jsem musela být u klubu hned od rána, i v dešti a celkem studeném větru. Ale dejme tomu, že jsem si za tolik let už zvykla. Koncert to totiž nebyl můj první. Konkrétně na tuto kapelu jsem šla potřetí.
Před klubem jsem potkala několik Češek a Slovenek (zdravím všechny!), ale hlavně Nicolle, kterou mám v přátelích na facebooku dlouho (beztak že kvůli Tokio Hotel), ale nikdy jsme se neviděly osobně. Až náhoda nás musela dát dohromady tady v Londýně. Nicolle má i svůj youtube kanál, takže pokud se chcete podívat, nechám vám tady odkaz na jedno z jejích videí :)


2. Nejoblíbenější písnička
Easy od Tokio Hotel, pouštím si ji velmi často :) A taky Todo Cambio od Becky G, která tam vypadá prostě nádherně :)




3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Ano, i já jsem se velmi nerada loučila se seriálem The Vampire Diaries, ale bohužel je navždy už u konce.
No a tak se musím teď spokojit pouze už jenom s The Originals :) A z filmů jsem viděla konečně Dívku ve vlaku, vůbec to nebylo špatné.



4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět 
Pravděpodobně to, že jsem se odhodlala k dalšímu piercingu. Tentokrát do pupíku, co si budeme povídat, bolí to jako blázen, ani se pořádně nemůžu ohnout, ale věřím, že za pár týdnů to bude vypadat zase úplně jinak :) A tenhle byl vážně poslední, vážně! :D
No možná ještě někdy nějaký do ucha, to pravé mám ještě stále volné :D

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce Korektor od Essence, který si musím hned po příjezdu do Česka koupit. Už je téměř vypotřebovaný a Essence tady v Londýně asi jen tak neseženu. 


6. Propadák měsíce
 -----

7. Koupená věc, ze které mám největší radost7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Tady tento měsíc asi také nic nepřidám. Vzhledem k tomu, že jedu na dovolenou do Česka, nakupuji teď více pro svou rodinu a přátele, než pro sebe :)


8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Takhle mě potěšili ve Starbucks :) I přes to, že nejsem z Anglie, tak jeden skvělý kluk, který ve Starbucks pracuje, ví, jak napsat moje jméno správně. Ale z celého staffu pouze on. Takže když jeho kolegyňka psala moje jméno, napsala ho jako Lusy. On to ale zahlédnul, když šel kolem a prostě to škrtnul a napsal správně. Potěšil mě opravdu :)


9.  Co mě čeká a nemine v měsíci duben?  
Další koncert Tokio Hotel a návrat do Česka! Po půl roce uvidím své přátele a rodinu, takže se opravdu nemůžu dočkat :)

A jak jste se měli v měsíci březnu vy? :) 

Štítky: , ,