Čtyřikrát na čtyři Němce

Krásný večer všem!
Vítám vás po dlouhé době u článku, který píšu z České Republiky. V neděli ráno jsem přijela do Česka. Termín mé dovolené jsem si vybrala záměrně, do Prahy přijeli Tokio Hotel.
Vlastně to bylo trošku jinak...

Když jsem odjížděla z Česka s vidinou Au Pair life, myslela jsem, že se na konci března vrátím do Česka natrvalo. To se ale změnilo. Au Pair jsem se nestala (nebo spíše stala, ale po týdnu jsem utekla) a přestěhovala se do Londýna. Tam jsem si našla práci, přátele, přítele a cítila jsem se tam hrozně šťastná. A tak jsem se rozhodla zůstat v Londýně do doby neurčité. V práci jsem si vzala tedy pouze dovolenou a přesně za týden se vracím zpět. Teď už ale odbočuji, chtěla jsem se rozepsat totiž o úplně něčem jiném.

O mé lásce k těmto čtyřem Němcům. O Tokio Hotel.

Všechno to začalo v roce 2005, kdy jsem viděla jejich první videoklip a nebyla si jistá, jestli se mi ta kapela vlastně líbí nebo ne. Čím častěji jsem písničku Duch Den Monsun slyšela, tím víc se mi začala líbit. A pak Schrei, Rette Mich...zná to asi každá jejich fanynka, která je poslouchá od začátku.


I přes velkou neoblibu některých mých přátel, spolužáků a lidí okolo, jsem si tyto čtyři kluky z Německa zamilovala. Poslouchala jsem všechny písničky, kupovala si jejich merch (trička, boty, polštáře, deku, mikinu - ano, do dneška ještě některé tyto věci stále mám) a byla jsem nejvíc unešena z frontmana Billa.

7.4.2007 kapela dorazila do mého rodného města Ostravy a já na koncertě samozřejmě nemohla chybět. Šla jsem s mou nejlepší kamarádkou, která taky obdivovala Billa. No musím říct, že cestou zpět z koncertu jsem básnila jenom o jeho dvojčeti Tomovi. Něco se zlomilo a já se totálně zamilovala do Toma.

Roky plynuly dál a v roce 2010, přesněji 15.3.2010 se konal další koncert, tentokrát v Praze. Na kterém jsem samozřejmě taky nemohla chybět.


A pak přišla dlouhá pauza. Kapela se stála a nevydala pět let album. V roce 2015 přišla s turné Feel It All, na kterém se prodávaly i VIP lístky. Tohoto turné jsem se bohužel nezúčastnila a mrzí mě to. Bohužel jsem tehdy neměla peníze, protože jsem si platila dovolenou v Barceloně a setkání s herci z The Vampire Diaries, takže se to prostě zvládnout nedalo.

Ale letos se píše rok 2017 a Tokio Hotel vydali opět novou desku a přišli s novou Tour Dream Machine. Tour začala 12. března 2017 v Londýně a já měla v plánu jít pouze do Prahy. Jenomže moje úžasná kamarádka Danny mi koupila i lístek do Londýna, protože by byl přece hřích nejít na koncert do města, ve kterém bydlíme.

No a včera se konal koncert v Praze, ve kterém jsem měla i VIP Scream, které zahrnovalo zvukovou zkoušku kapely a skupinovou fotku s kapelou a všemi, kteří měli stejné VIP. Oba koncerty jsem si neskutečně užila a kluky miluji snad čím dál víc. Už je to neuvěřitelných dvanáct let. A ano, Tom je stále můj favorit. Už 10 let.


Trochu se nám kluci změnili, co říkáte? :)


Máte taky nějakou takovou oblíbenou kapelu? Nebo jste i vy přímo Aliens, tedy fanoušky kapely Tokio Hotel? :)

Štítky: ,