Lucy's Chart - Duben 2017

Krásný den všem!
Ano, s blogem jsem neskončila, i když to tak poslední dobou opravdu vypadá. Za duben jsem vydala pouze dva články, ale abych byla upřímná, neměla jsem skoro vůbec blogovací náladu. A říkala jsem si, že nebudu vydávat článek, jehož psaní by mi nedělalo radost.
Každopádně děkuji všem, kteří na tento blog nezanevřeli a stále se zde vracejí :)

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
V dubnu bylo těch momentů trochu více. První z nich byl odjezd zpět do Česka, jely jsme s kamarádkami autobusem 18 hodin a měly jsme o zábavu opravdu postaráno. Dále jsem se viděla s Kikčou a ostatními fanynkami Tokio Hotel, protože 3.4.2017 se konal koncert v pražském SaSaZu. A tentokrát jsem měla i VIP, takže jsem si mohla užít zvukovou zkoušku a mít hromadnou fotku s kapelou :) A samozřejmě nejlepší moment tohoto měsíce byl, když jsem přijela domů a po půl roce viděla svou rodinu a pejska. To bylo prostě k nezaplacení.




2. Nejoblíbenější písnička
Ty mám tento měsíc tři. Swalla, Colors a Middle of the Night :)

 
3. Nejoblíbenější film/video/seriál
V dubnu jsem začala sledovat nový seriál 13 Reasons Why a hodně mě to chytlo. Je to o dívce jménem Hannah Baker, která spáchala sebevraždu. Předtím ale na kazety nahrála svůj příběh a důvody, proč se uchýlila k tam závažnému kroku. Kazety pak byly rozposlány jejich spolužákům a ti teď zjištují, proč si jejich spolužačka vzala život.
Koho tento seriál taky baví? :)


4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Pyšná jsem určitě na to, že jsem se v práci konečně posunula dál a to už na pozici servírky. Konečně můžu komunikovat se zákazníky a zlepšovat tak svoji angličtinu (nebo arabštinu?).
A za co se stydím? Asi za to, jak jsem tady ten blog nechala nějaký čas ležet. Ale myslím, že jednou za čas každý potřebuje tu blogovou pauzu.

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Alverde gel na obočí. Ten používám opravdu denně.


6. Propadák měsíce 
----
 
7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Je těch věcí trochu víc, ale nebojte, brzy výjde nakupovací článek :)

8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Můj mrňous ♥


9.  Co mě čeká a nemine v měsíci květen?  
Nic extra naplánované nemám, takže se asi nechám překvapit :)

A jak jste prožili měsíc duben vy? :)

Štítky: , ,