100 věcí, co mě serou


Kdo z vás četl knížku (resp. knížky) 1000 věcí, co mě serou? Příjde mi celkem zajímavé a vtipné číst, co všechno rozčiluje lidi kolem nás. A tak jsem zkusila náhodně sepsat vlastní seznam alespoň stovky věcí, které mi lezou na nervy, mění moji náladu a zkrátka mě prostě serou.


1. Čekání na výplatu.
2. Když příjdu do práce a všechno z ranní směny čeká na mně.
3. Lež.
4. A když někdo pomlouvá za zády.
5. Když mi ujede autobus.
6. Když si něco zapomenu.
7. Když si nemůžu něco dovolit.
8. Když mi spadne chleba namazanou stranou dolů.
9. Když na mě někdo nemá čas.
10. Když trávím den volna sama.


11. Když někdo nerozumí slovu ne.
12. Když všichni úžasní lidé a přátelé bydlí daleko ode mě.
13. Když mám hlad a doma není nic k jídlu.
14. Vyhození peněz za nějakou blbost.
15. Když je zima.
16. Když je vedro.
17. Když není sníh na Vánoce.
18. Když je sníh mimo Vánoční čas.
19. Když někdo nedodrží slib.
20. Že nestihnu v životě všechno, co bych chtěla.


21. Když se někdo změní díky jeho/jejímu přítelkyni/příteli úplně k nepoznání.
22. Když se mnou někdo nemluví a přitom on vyvolal tu hádku.
23. Když se mi rozbijou sluchátka.
24. Když je mi oblečení malé (resp. se do něj už nenarvu).
25. Teroristé.
26. Všechny nemoce, které zabíjejí lidi.
27. Všechny přírodní nebo jiné katastrofy, které se ve světě dějí.
28. Když něco rozbiju.
29. Když se mi chce spát, ale ještě nemůžu jít do postele.
30. Když si zlomím nehet.


31. Když si koupím boty/oblečení přes internet a nesedí mi.
32. Když produkt nedělá to, co slibuje.
33. Že máme "jenom" 28 dní dovolené.
34. Že nemám čas na blog tak, jako tomu bylo dřív.
35. Že mám pouze jeden den volna v týdnu.
36. Když mi nefunguje internet.
37. Když někdo nadává na ostatní a sám o sobě si myslí, že je king.
38. Když si při smrkání omylem vytáhnu piercing z nosu.
39. Když něco rozliju.
40. Konec Upířích Deníků.


41. Když někdo při úklidu vyhodí něco, co bylo moje.
42. Když někdo zruší schůzku.
43. Že budu brzo zase o "rok" starší.
44. Když musím jít do práce nemocná.
45. Když se doma objeví pavouk.
46. A pak někam zmizí.
47. Že život je dost krátký.
48. Když uvidím na facebooku spoiler nějakého dílu seriálu nebo filmu, který jsem ještě neviděla.
49. Když nemůžu projít level v Candy Crush.
50. Když na někoho musím čekat, a je jedno jestli deset minut, dvacet minut, čtyřicet minut nebo dvě hodiny.


51. Čekárna u doktora.
52. Návštěva doktora celkově.
53. Nevěra.
54. Reklamy na Youtube.
55. Když si nemůžu vzpomenout na heslo nebo přihlašovací jméno.
56. Smrad z ryb.
57. Špatně nastavitelný design na blog.
58. Vyprodané položky v e-shopech.
59. Když někdo háže všechny do jednoho pytle.
60. Že se zruší Uber v Londýně.


61. Když je na poště/bance/kdekoliv jinde otevřená pouze jedna přepážka.
62. Když musím jít v noci na záchod.
63. Alergie na ořechy.
64. Zaheslovaná wifi.
65. Když teče jenom studená voda.
66. Když někam příjdu pár minut po zavíračce nebo zavřou dříve, než mají.
67. Vybitá powerbanka.
68. Lidi, kteří nedávají dýško.
69. Když koupelna nemá vanu, ale pouze sprchový kout.
70. Ponožka chybějící do páru.


80. Menstruace.
81. Komolení jména - zejména tady v cizině.
82. Pecky všude - v mandarinkách, citrónech, melounu atd.
83. Matematika.
84. Fyzika.
85. Pozdní začátky koncertů.
86. Fotky na pasu, občance atd.
87. Akné.
88. Znečištěné veřejné záchody.
89. Vlasy v umyvadle.
90. Heslo, které musí obsahovat osm znaků, velké písmeno, číslici, neobvyklý znak a krev jednorožce.


91. Tykání/vykání.
92. Když dokonce i Google nemůže něco najít.
93. Že jsem se od malička nevěnovala nějakému sportu nebo tanci.
94. Mořské plody.
95. Vnitřnosti k jídlu.
96. Když někdo uvaří něco, co nejím.
97. Když svátek výjde na den, kdy mám normálně volno.
98. Když před spaním dostanu nějaký nápad a do rána ho zapomenu.
99. Kazišuci.
100. Sepisování seznamu 100 věcí, co mě serou.

Tak jak se vám dnešní článek líbil? Byli byste rádi za nějaké další podobné? Pokud ano, klidně mi dejte vědět do komentářů, o jaký článek tohoto typu byste stáli.
A taky se pochlubte, jestli se v něčem shodujeme a jestli jsem na něco třeba zapomněla :)

Uvidíme se u dalšího článku.
Lucie

Štítky: ,